poniedziałek, 9 marca 2020

Witaj maluszku

Witajcie!

Uwielbiam robić prace na wyjątkowe okazje,
a narodziny maluszka to bardzo radosne wydarzenie.
Inspirując dla Art Brawurki przygotowałam kartkę
na powitanie małej dziewczynki wykorzystując papiery
UHK Gallery Avonlea Summer.
Dodałam cudne dziecięce tekturki od egoCraft: wózek i napis,
troszkę kwiatów i… gotowe.
Użyłam też wykrojników Marianne Design i Craft Passion.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwania #53 Miszmasza Papierowego
Dowolna praca z tekturką


Otwórz Szufladę w lutym
Makaroniki
Prawda, że ten róż na papierze ma piękny, makaronikowy odcień?



Miłego dnia, Ania

4 komentarze:

  1. Prześliczna jest, pełna uroku :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza i słodka kartka :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...