poniedziałek, 24 lutego 2020

D jak Diamenty

Hej, hej!

Gotowi na najnowsze wyzwanie kartkowego ABC?
Tym razem rządzi literka D jak Diamenty.
Ja zrobiłam kartkę w formacie DL z trzema diamentami
i ręcznie robionymi kwiatami, do których
użyłam wykrojników Craft Passion.
A papiery są od ScrapBoys Dream Garden.
Kartka jest liftem pracy Tajanny.







Kartkę posyłam na wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy


A także na wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
- wybrałam paletę nr 2.


I jeszcze DIY - Inspiracje
Motyw - Kwiaty



Ściskam, Ania

15 komentarzy:

  1. piękne te papierki SB mają :) cudowna karteczka wyszła

    OdpowiedzUsuń
  2. Анна, очень интересная работа. Вы подобрали много классных деталей и открытка стала совершенно особенной. Спасибо от TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty, liście i warstwy wykonane z tych samych papierów wyglądają wspaniale, bardzo ładna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna, jak zawsze Aniu! Pięknie tworzysz :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu śliczna kartka jak zresztą wszytskie Twoje kartki . Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka. Dzięki za udział w naszej zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka. Dziękuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-KWIATY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna kartka. Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczka cudeńko, pięknie wszystko do siebie pasuje, a tyle się dzieje, no i te kolorki, wow, dziękuję za zabawę z Towarzystwo Dobrej Zabawy, pozdrawiam Magda DT

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...