sobota, 15 lutego 2020

Miłość nigdy nie ustaje

Hej!

Na blogu Filigranek właśnie ruszyło nowe wyzwanie z moodboardem.
Ja przygotowałam walentynkową kartkę wykorzystując
papiery Altair Art z kolekcji Nightfall.
Znalazły się na niej filigrankowe tekturki:
Kwiaty z kolei wykonałam ze starej książki
za pomocą wykrojników Craft Passion.
Na koniec trochę chlapnęłam splashem.








Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #6 Tekturkowo
u mnie z wykreślanki znalazły się:
kwiaty, kartka, drewno, liść, napis, chlapanie, tusz, koronka, sizal.

A wszystkie ukryte słowa w wykreślance to:
kwiaty, perły, kolor, love, kartka, drewno, embossing, vintage, farba, liść, napis, badzik, chlapanie, mixmedia, rdza, tusz, foamiran, tiul, koronka, biel, tło, filc, wstążka, ćma, ihs, nuty, kokarda, sizal, gaza, trybik, maska, nit.


Wyzwanie #50 Scrapkowo.pl


Wyzwanie #38 egoCraft
Z miłością - praca z tekturką



Ślę pozdrowienia, Ania

12 komentarzy:

  1. piękna, ale fajny pomysł z tymi literkowymi kwiatuszkami :) buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna inspiracyjna praca!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely card! Thank you for joining this months egoCraft Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, serduszkowa praca :) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu super praca, pięknie połączone warstwy. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Tekturkowo :) DT - Justyna

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...