środa, 26 lutego 2020

Czekoladki dla fajnej babki

Cześć!

Dzień Kobiet zbliża się wielkimi krokami,
przygotowałam więc czekoladownik dla najlepszej babeczki na świecie
jako inspirację dla Altair Art.
Bardzo kobieca kolekcja Mysterious Garden świetnie się tu sprawdziła
z różowym akcentem i odrobiną złota,
ponieważ tekturkę essy floresy potuszowałam
i pozłociłam porporiną.









Czekoladownik posyłam na wyzwania:

#56 Essy Floresy
Użyłam essowej tekturki i podlinkowałam powyżej.


nr 84 Scrapek
ze sklepu użyłam proszek


#53 Miszmasz Papierowy
Dowolna praca z tekturką



Do miłego, Ania

14 komentarzy:

  1. Świetny czekoladownik. Te tekturki wyglądają bardzo fajnie i ładnie komponują się z papierami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Myślę, że każda babeczka będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, piekna kompozycja, ale kwiaty są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba sposób wykorzystania ramki. Takiego jeszcze nie widziałam :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepy Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny czekoladownik Aniu ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

      Usuń
  6. Śliczny jest, te róże takie piękne!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczysty i słodki upominek :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek Scrapbooking :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kompozycja, taki upominek, to ja rozumiem :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Steampunkowy tag

Cześć! Lubicie steampunkowe klimaty? Ja, pomiędzy kwiatowymi pracami na różne okazję, lubię zrobić coś takiego właśnie. Tym razem męski tag,...