czwartek, 20 lutego 2020

Serce mixed media

Hej!

U mnie dalej w klimacie romantycznym, przychodzę z sercem
w technice mixed media inspirując na blogu ArtBrawurki.
Do sercowej bazy z hdf docięłam i przykleiłam papier UHK Gallery z kolekcji Misty Morning,
choć niewiele go tutaj widać, bo jest prawie całkowicie zamediowany.
Papier zagruntowałam cieniutką warstwą kleju
i gdzieniegdzie położyłam pastę pękającą, potem maskę i trochę stempli.
Na to przykleiłam kompozycję: nie nadające się już do niczego pędzle, kwiaty,
serca i kulki oraz proszek 3d. Pomalowałam ją dwukrotnie białym gessem. 
 zaczęłam bawić się kolorami dodając trzy różne mgiełki w różowym odcieniu.
A po wyschnięciu wszystko przeciągnęłam białym gessem i na koniec co nieco chlapnęłam.
Mam nadzieję, że takie serce przypadnie wam do gustu.








Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #65 ScrapAndMe


Wyzwanie #50 scrapkowo.pl


Art-Piaskownica


Serdeczności, Ania

11 komentarzy:

  1. Obłedne:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne serce, dziękuję za zabawę z Art-Piaskownicą.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeeejuśku, jakie ono wspaniałe. To serce w serca ileś struktur, warstw, kulek, szczególnie podoba mi siemaskaz lewej górnej i właśnie te serca takie pociągłe.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne serducho, bardzo dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe serce :) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...