piątek, 7 lutego 2020

Delikatna kartka ślubna


Dzień dobry!
Kolekcja The Beautiful Moments od Altair Art jest bardzo uniwersalna
i można ją wykorzystać na każdą okazję.
Jednak w pracach ślubnych prezentuje się elegancko i delikatnie.
Wykorzystałam ją więc do przygotowania kartki na ślub
i jest to moja inspiracja dla Altair Art.
Dodałam zembossowany napis od Tekturkowo,
a do kwiatowej kompozycji dołożyłam kilka listków Craft Passion.







 Kartka bierze udział:

W wyzwaniu #52 na blogu Miszmasz Papierowy


W Wyzwaniu #6 Tekturkowo
U mnie znalazły się: kartka, kwiaty, liść, perły, embossing, napis, koronka i biel.
A oto wszystkie słowa z wykreślanki:
kwiaty, perły, kolor, love, kartka, drewno, embossing, vintage, farba, liść, napis, badzik, chlapanie, mixmedia, rdza, tusz, foamiran, tiul, koronka, biel, tło, filc, wstążka, ćma, ihs, nuty, kokarda, sizal, gaza, trybik, maska, nit.


Do miłego, Ania

18 komentarzy:

  1. Wspaniale się prezentuje, mi się podoba bardzo ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda tak niewinnie dzięki tej bieli :) piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kompozycja i cudownie zestawiona biel z takim brzoskwinkowym? ależ idealnie wianuszek wycięty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję, bo z wycinaniem mam problem i raczej nie lubię wycinać :) Czy brzoskwinka> Bardziej kawa z mlekiem... wg mnie oczywiście :)))

      Usuń
  4. Piękna karteczka taka do ciebie niepodobna no chyba ten wianuszek ,przyzwyczaiłam się do ostrzejszych kolorów u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) Czasem w duszy zagra tak, czasem tak ;)

      Usuń
  5. Przepiękna:)Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancka, pełna delikatności praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, bardzo romantyczna i tak ślicznie ukwiecona :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszło! Chwalę tym bardziej, że to nie są papiery łatwe w obróbce, kolory mają specyficzne. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, delikatna :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa - Ania z DT :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Tekturkowo. :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...