środa, 12 lutego 2020

Ty i ja


Dzień dobry!

Ostatnio w mojej pracowni zrobiło się bardzo romantycznie,
oczywiście za sprawą zbliżających się walentynek, ale i z powodu ślubów.
I dziś inspiruję dla ArtBrawurki w formie kartki ślubnej.
Wykorzystałam papiery Craft o’clock Vintage Bisou, które jeszcze trochę postemplowałam.
Całość pracy pochlapałam białym splashem a kompozycję kwiatową rozbieliłam białym gessem.
A wszystko ułożyłam na kostkach 3d, aby nadać pracy przestrzenności.
Użyte wykrojniki: serwetka Marianne Design, serca Nellie's, gałązki Craft Passion.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie 2/2020 The Scrappy Sketches


Wyzwanie #7 Kreatywnego Świata Naszych Pasji
Serwetka



Wyzwanie #65 ScrapAndMe
Moodboard


Wyzwanie na blogu Tworzę w jednym kolorze
Różowy



Z serdecznościami, Ania

16 komentarzy:

  1. Pięknie i bardzo romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie kontrastują te stemple. i "przeszycia" dookoła i ten? plaster miodu? Ładna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, podoba mi się użycie stempelka do tła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna, a jakie te serduszka mają ładne tło w środku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tło mają 😀 tak kombinowałam, żeby miały i zostało mi mnóstwo ścinków 😉 muszę chyba zrobić jakiś patchwork 😂

      Usuń
  5. Piękna praca, delikatna i romantyczna, no i różowa :-) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu- DT Tworzę w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca, piękna kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka. Życzę powodzenia w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie i romantycznie. Dziękuję, że bawisz się z nami na blogu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny ślub na słodko :) I romantycznie :) Dziękuję za udział w lutowym kartkowaniu z The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu,piękna praca. Jak zwykle szczęka opada! Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny projekt,duzo w nim detali, a takie bardzo lubię. dziękuję za udział w wyzwaniu scrapandme, Agata

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...