wtorek, 4 lutego 2020

Serce z tagami


Witam serdecznie!

Na dzisiejszą inspirację dla Filigranek przygotowałam serce z tagami na filigrankowej bazie.
Jest to zawieszka, która zostanie podarowana jako walentynka.
Pod tagami „ukryłam” dwie papierowe serwetki i jeszcze jedną z tekturki.
Wcześniej przez maskę za pomocą tuszu dodałam serduszka.
I na koniec ułożyłam rozbieloną gessem kompozycję kwiatową.
Do przygotowania sercowej zawieszki użyłam
papierów Altair Art Mysterious Garden.
Mam nadzieję, że ta kobieca walentynka przypadnie Wam do gustu.








Zawieszkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #26 APScraft

Wybrałam linię tag/serwetka/sznurek


Wyzwanie #46 Towarzystwa Dobrej Zabawy
Serce


Wyzwanie #6 Tekturkowo
Love is in the air
W mojej pracy z wykreślanki znalazły się: kwiaty, liść, tusz, gaza, maska.
A wszystkie wyrazy z wykreślanki w kolejności odkrywania ich:
kwiaty, perły, kolor, love, kartka, drewno, embossing, vintage, farba,
liść, napis, badzik, chlapanie, mixmedia, rdza, tusz, foamiran, tiul, koronka,
biel, tło, filc, wstążka, ćma, ihs, nuty, kokarda, sizal, gaza, trybik, maska, nit.
I nawet się nie domyślacie jak ja długo tego nitu szukałam ;)



Przesyłam serdeczności i dziękuję pięknie za wszystkie dotychczasowe komentarze :)

Ania

12 komentarzy:

  1. Aniu, Twoja praca jak zawsze zachwyca :) Dziękuję, że bawisz się z nami w Tekturkowie ;) Pozdrawiam cieplutko, DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie 😃 buziaki 😘

      Usuń
  2. śliczne serducho,uwielbiam tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona! Przepiękne serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna inspiracja, cudowne kwiatki, fajny pomysł z tagami

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Zachwycasz jak zawsze :)
    Agata DT Tekturkowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, śliczne serce, dopracowane w każdym szczególe :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Tekturkowo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...