poniedziałek, 3 lutego 2020

Komunijna pamiątka


Witajcie!

Na wielu blogach pojawiają się już inspiracje komunijne,
więc i ja zaczęłam się przygotowywać do tego święta.
Na inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam kartkę z okazji komunii
wykorzystując uroczą i uniwersalną kolekcję papierów UHK Gallery Misty Morning.
Jednak najważniejszym elementem jest piękna warstwowa tekturka od egoCraft.
Dodałam troszkę koronki, ażurową serwetkę i delikatną kompozycję z różyczkami.
I wyszła elegancka pamiątka komunijna dla dziewczynki.







Kartka leci na wyzwania:

Wyzwanie #52 Miszmasz Papierowy


Tworzę w jednym kolorze


Pozdrawiam, Ania

14 komentarzy:

  1. Już się nia zachwycałam ale i tutaj napiszę. Cudowna jest. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba 😘💋😘💋😘

      Usuń
  2. Wow! Piękna pamiątka :) Taka urocza i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna!
    Bardzo miło było Cię spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna. Raz, że piękne, klasyczne, papiery a dwa to kwiecie z listowiem . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta pamiątka, jest naprawdę urocza :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatnie, i subtelnie...pięknie <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu- DT Tworzę w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie:)Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...