niedziela, 16 lutego 2020

Na różowo

Witajcie!

Mam dzisiaj do pokazania pociapaną, pochlapaną i postemplowaną 
różową kartkę, którą można wręczyć na wiele okazji,
a nawet bez okazji.
Wykorzystałam pozostałości kolekcji Craft o'clock Vintage Bisou,
wykrojniki i stemple, a do tego całość rozbieliłam białym gessem
i dość mocno pochlapałam splashem.







Kartka powstała wg mapki i posyłam ją na wyzwanie DIY
z cyklu PAPIEROWO


Posyłam ją też na wyzwania #62 Cherry Craft


Wyzwanie z gościem #88 Rapakivi
Wybrałam linię gesso/motyw serduszka/minimum 3 warstwy
Ze sklepu wykorzystałam: pręciki, mikrokulki, kulki 3d, proszek 3d, baza.


Z pozdrowieniami, Ania

13 komentarzy:

  1. Bardzo delikatna... i w tej delikatności jest przepiękna. Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, kolor idealnie wpasowany w gumę balonową. Piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie do końca jestem z niej zadowolona, ale oczywiście bardzo ci dziękuję 💖💖💖

      Usuń
  3. zestawienie delikatnego różu z mocnym różem pięknie kontrastuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną kartkę wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Stemplowania dodały charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolorystyka i przepiękna karta. Dziękuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie - DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna ta karteczka! Dziękuję, dziękuję za udział w zabawie DIY PAPIEROWO, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka praca :)))) dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))))

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...