piątek, 21 lutego 2020

Wielkanocne kartkowanie

Cześć!

Czas pędzi i pędzi, ale jednak zdarza się chwila na wspólne kartkowanie.
I tak oto moja koleżanka Aneta, która ratuje mnie kwiatami z foamiranu,
zapragnęła trochę pochlapać i... spotkałyśmy się w mojej pracowni.
Zrobiłyśmy sobie po chlapniętej kartce wielkanocnej.
Podzieliłam się z Anetą różnymi tajnikami mojego warsztatu
i mam nadzieję, że zostawi z tego coś dla siebie.


Papiery TricksArt.
Tekturki każda z innej parafii :) Tekturkowo, Wycinanka, Scrapiniec.
Wykrojniki Craft Passion.

Tak wyglądał proces twórczy...




I szczegóły mojej kartki:






Kartkę zgłaszam na wyzwanie Klubu Twórczych Mam
Z tablicy zainspirowały mnie przede wszystkim dwa kolory malutkich jajeczek.




A także na wyzwanie Otwórz Szufladę w lutym
Makaroniki


I na wyzwanie #53 Miszmasza Papierowego
Dowolna praca z tekturką



I sezon na wielkanocne prace uważam za rozpoczęty :)

Ania

16 komentarzy:

  1. Piękna! Jaki masz porządek na biurku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 O, porządek miewam... jak zapraszam gości ;)

      Usuń
  2. Piękna kartka i super twórcze spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie 😃 mam plan zrobić wszystkie sześć, a czy się uda, zobaczymy 😉

      Usuń
  4. Wspaniałe są takie twórcze spotkania. Piękną kartkę stworzyłaś! Chciałbym mieć taki porządeczek na biurku podczas pracy 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, twórcze spotkania to jest to! Ale porządeczek to tylko miewam jak zapraszam gości ;)

      Usuń
  5. Ależ Wam fajnie, że tak może sobie razem tworzyć. A jaie efekty. Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne makaronikowe kolorki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca. Dziękuję za zgłoszenie do konkursu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, pięknie pochlapana :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu Cudna karteczka <3 . Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna praca:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne efekty tego towarzyskiego chlapania! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...