środa, 5 lutego 2020

Kartka w kształcie serca


Witam!

Zbliżają się walentynki a na blogu Altair Art ruszyło sercowe wyzwanie,
na które zapraszam moją kartką w kształcie serca z wykorzystaniem
pięknej i romantycznej kolekcji Aurora. A listki wycięłam z paska z kolekcji Nightfall.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #46 Towarzystwa Dobrej zabawy
Serce


Tworzę w jednym kolorze
RÓŻOWY


Wyzwanie #52 DIY BINGO
moja linia to:
różowy/miłość/kwiaty



A Wy szykujecie się już do walentynek?

Pozdrawiam, Ania

13 komentarzy:

  1. Ależ słodkie serduszko, piękne Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszko :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serce :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne serducho <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu- DT Tworzę w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra! Cudowna praca. Dziekuje za udział w zabawie DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! Dziękuję za udział wyzwaniu DIY BINGO, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. very beautiful card with flowers. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...