piątek, 14 lutego 2020

Walentynki, walentynki

Cześć!

Moją propozycją na walentynki jest zmediowane serce,
ciekawa jestem czy Wam się spodoba...

Użyte materiały:
Serce od Agaterii, czarne gesso, maska, pasta modelująca,
farby metaliczne: violet, turkus i old gold, wosk,
proszek 3d, oraz wycisk z masy i trochę złomków.










Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #20 Świata Pasji
#wyzwanieswiatpasji
ze sklepu użyłam gesso oraz pastę modelującą
i podlinkowałam powyżej


Wyzwanie na blogu Zielone Koty
Karnawałowy blask
Ze sklepu wykorzystałam maskę oraz proszek 3d
i podlinkowałam powyżej.


Pozdrawiam walentynkowo, Ania

9 komentarzy:

  1. uwielbiam media i takie kolorki, chociaż ostatnio to nawet z brokatem się polubiłam :P super Aniu, bardzo fajna kompozycja, trzymam mocno kciuki za wygraną oczywiście ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja też uwielbiam media i czasem muszę się pobrudzić, ale brokat mnie denerwuje ;)

      Usuń
  2. bardzo ciekawa baza i kompozycja, powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło i dziękuję za wszystkie komentarze, które bardzo mnie motywują i dodają skrzydeł :)))

      Usuń
  3. Niezwykłe!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świat Pasji
    Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne! Dziękuje za udział w wyzwaniu Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzosowy to też odcień fioletu :P Z tą zielenią mega! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego. Pozdrawiam,
    Aga, Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i bardzo oryginalna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Przepiękne przejście kolorów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji. Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...